poniedziałek, 27 lutego 2012

Zagłosuj na dąb "Grot" w Dęblinie

Moja koleżanka z blogu " Moje nicnierobienie"(http://justa-35.blogspot.com/) przypomniała mi o głosowaniu na europejskie drzewo roku, gdzie jednym z kandydatów do wygrania jest dębliński dąb o nazwie "Grot". Można jeszcze głosować przez 4-y dni.Ja właśnie przed chwilą zagłosowałam na polskie drzewko( 200 lat:). Aha podaję link jak wejść na stronkę do głosowania : http://www.treeoftheyear.org/?lang=pl
 A to zdjęcie drzewka :
Przyznam, że  wcześniej nie zwróciłam na niego uwagi, ale teraz wiem gdzie rośnie i na pewno pójdę zobaczyć!

A teraz z innej beczki . Ponieważ zima ponownie do nas zawitała więc na czasie jest jeszcze moja niedokończona czapka . Wczoraj siedziałam przed komputerem i szukałam opisu jak ją skończyć, bo nie wiem kiedy i jak spuszczać oczka. Wcześniej widziałam gdzieś na blogach podobne wzory. Jak na złość nie mogłam nic znaleźć. Mam nauczkę, że pewne rzeczy trzeba zapisywać w "ulubionych", bo potem masakra, żeby znaleźć. Zaraz zacznę ponowne poszukiwania, a teraz zdjęcie tego ile mam tej czapki.




1 komentarz:

  1. Jak będę następnym razem, podjedziemy pod ten Dąb, będzie kolejny temat do bloga... Może jakąś ciekawą historię się do niego znajdzie? Zresztą do tego czasu, to Krzyś stworzy jeszcze z 7 tematów i znów będzie się trzeba spieszyć by wszystko obejrzeć. Spróbujemy zamówić wiatr w plecy, to chyba będzie właściwe rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :)