sobota, 3 maja 2014

powtórka z rozrywki.....:)

Co niektórzy pytają czy żyję :)! Ano żyję tylko z pisaniem bloga trochę u mnie kiepsko, no bo co ja zrobię, że jakiś leń wiosenny mnie dopadł i nic mi się nie chce robić:)!
W zeszłym tygodniu wyszydełkowałam komplecik dla Irenki, a ponieważ już go dostała to mogę pokazać :)


Tak . tak .... już taki zestaw kolorystyczny był, a nawet dwa, ale różnią się ilością kwiatków w kulkach , końcówkami, krawatkami , zawieszkami itp....
Poniżej z moim własnym :)



I jeszcze taką kulkę dorobiłam do starej bransoletki :)



Ponieważ w maju cała moja trójka dzieci ma swoje święta to i ciasteczka się robią :)
Na urodziny Pawła 1 maja takie :


znane ciacho 3 bit, robiłam po raz pierwszy !!!!


 Keksik na grilla i w "wigilię imienin" Moniki.



Oczywiście na tym nie koniec i samym keksem jej nie dogodzę :) ; na jutro zamówiła sobie ciasteczka czekoladowe z drażynkami :), a na urodziny Kacpra "wuzetkę"

Żeby nie było, że u mnie na tapecie "żarcie non stop"(Monia cały czas na diecie :)) to w przypływie chęci jakiej nabrałam oglądając serwetkę letnią u Renulka mam zamiar taką zrobić:) Ale czy wytrwam ???? Obawiam się, że....będzie jak zwykle :) Ale co tam mam już pierwszy rządek :)


Kończąc dziękuję za karteczki z życzeniami dla Moni :)


Pozdrawiam majowo choć u mnie zimnisko!!!!!!!!!!!

14 komentarzy:

  1. Hi , hi , hi :) nie można powiedzieć , że ogarnął cię leń :) bo a to komplecik a to ciasta i ciasteczka :)
    Super sobie radzisz :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko mnie się podoba. :)
    A ciasto 3 bit muszę wypróbować.
    Widziałam tę serwetkę i może też się skuszę, bo serwetki jeszcze nie robiłam, ale czy dam radę?
    Wszystkiego dobrego dla Twoich majowych dzieci.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne bransoletki! Jak robisz to dużo wszystkiego:) Bransoletki, ciasta pyszności, kolczyki:) Serdeczne życzenia dla dzieciaczków!

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy komplecik śliczy :)
    3 bit robie też często ale na keksika to poproszę przepis :)))
    najlepsze życzenia dla dzieciaków :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzorowałam się na przepisie tutaj http://www.mojewypieki.com/przepis/keks

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny jest ten komplet. Chyba trochę jestem głodna bo skojarzył mi się z malinami i jeżynami :) Te koraliki jakoś tak smakowicie wyglądają ;)
    Do ciasta 3 bit przymierzam się od jakiegoś czasu. Możesz zdradzić z którego przepisu robiłaś? I czy nie było za słodkie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słodkie to jest !!! Weszłam w grafiki 3 bit i ....niestety nie wiem, które zdjęcie mi się podobało.... zresztą i tak zawsze wprowadzam jakieś swoje zmiany:), dasz radę ! Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Smakowita biżuteria i ciasta.
    Przepis na 3bit-a można znaleźć u mnie.
    Wszystkiego dobrego dla dzieciaków.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bransoletki śliczności <3 a ciacha pyszności :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ cuda! Zwłaszcza ta niebieska bransoletka podbiła moje serce i jeszcze do tego jakie pyszności!:) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądając Twój pościk ślinotok mnie dopadł. No i powiedz, że obie z Monią na diecie jesteście. Ja bym nie wytrzymała:)) Wytwory koralikowe jak zwykle świetne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna biżuteria! :)
    3 bit - ale mi teraz smaku narobiłaś! Gdybym była w domu, to już bym chyba już goniła po składniki do sklepu. A tak będę się męczyć przez cały tydzień :-P
    Powodzenia przy frywolitce! Moja cierpliwość dotychczas kończyła się po zrobieniu 20 cm serwetki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. No pięknie i smakowicie sobie poczyniasz :-)
    Za serwetkę Renulka i ja się zabrałam. Męczę czwarty rządek i też jestem ciekawa na ile wystarczy mi cierpliwoaści :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała biżuteria, podoba mi się niesamowicie :) ale kusisz tymi słodkościami :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :)