poniedziałek, 3 grudnia 2012

królują frywolitki

Po kryminalnej story musiałam jakoś odreagować i zabrałam się za frywolitki. Powstały kolczyki , medaliony, łańcuszki-sznureczki-świderki , a nawet zaczęłam z Koroneczką "gatki" na bombki !!! Oto moje robótki :


No i tutaj nastąpił koniec z możliwością dodawania zdjęć. Znowu nie mam przestrzeni!!!!!!!!  Poczyściłam wszystko jak mi radzono, zmniejszyłam rozmiar zdjęć i wystarczyło tylko na trochę......buuuuu....... Muszę znaleźć jakiś inny sposób...... :(



8 komentarzy:

  1. frywolitki bardzo ładne...jak znajdziesz sposób to daj znac jaki...lada chwile będę miała to u siebie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Frywolitki piękne. Chyba i mnie to czeka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogę coś poradzić? Załóż nowe konto na picasie i będziesz miała nowy limit. Sama mam 2 konta i jak na razie wszystko się mieści.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne frywolitki!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te frywolitkowe wisiorki, niby takie proste, a jaki efekt!
    Właściwie ile wynosi ten limit? Już gdzieś kiedyś trafiłam na takie problemy, ale nic konkretnego nie wiem. Gdzie się to sprawdza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie wiadomo gdzie? Tzn.w albumie picasa coś tam na dole widniało, ale to już było po fakcie tzn. jak się wyczerpał to napisane było ,że np dostępne 2077, a jest 2076 i to wszystko. Najlepiej jest założyć dodatkowe konto i zostać współautorem bloga.

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :)