czwartek, 13 września 2012

Witam po dłuższej przerwie!

Trochę mnie nie było i nadrabiam teraz zaległości w czytaniu blogów. Wiecie ile czasu to zajmuje!!!
Do tego nie mogłam pisać , ponieważ sfiksował mi laptop, a do innych nie miałam dostępu, jak to w  5-oosobowej rodzinie bywa :).
O tym, co takiego ważnego  zdarzyło się w tym czasie napiszę później, a dzisiaj chcę pokazać jaką biżuterię sobie zrobiłam na tę okoliczność:


wisior,kolczyki i bransoletka w kolorze ecru, białe małe koraliki i większe kremowe, wzorki znane z wcześniejszych prezentacji






a to biżuteria Monisi ( naszyjnik i bransoletka), o którą tak się wcześniej wykłócała, ale w końcu jej nie założyła , bo nie pasowało do bluzeczki

A na koniec dla Wszystkich Odwiedzających kwiatki :):):)





6 komentarzy:

  1. Biżuteria frywolitkowa śliczna i delikatna, jak ten bukiet kwiatów...cudne kolory kwiatów.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wychodzi Ci ta biżuteria;)) i cudne kwiaty:)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  3. No w końcu...... ależ cudnie Ci wychodzi tafrywolitka.
    imprezka się udała? na pewno......
    A kwiaty śliczne

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamawiam 100 tych gwiazdek. Do Bożego Narodzenia się z pewnością wyrobisz a ja będę miał co na choinkę powiesić...

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna biżuteria. Wisior gwiazdeczka pierwsza klasa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna biżuteria:) Bardzo ładnie Ci wychodzi.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :)