sobota, 22 września 2012

bransoletka i róża

Wchodzę dzisiaj na bloga, a tu nowy face! Szukaj teraz co i jak i gdzie!!! Nie wypowiem się na razie czy jest lepiej czy gorzej bo nie mam za wiele czasu. Dzisiaj pokazuję bransoletkę i różyczkę frywolitkową:


wzorek odgapiony ze stronki  TUTAJ, tamten ładniejszy bo drobniejszy, no i na zrobienie naszyjnika też mam chęć





szerokość pierwszej ( starej) to 2,5 cm, a drugiej 4,5 cm



Na zrobienie różyczki miałam już dawno ochotę. Nie jest doskonała taka jak u BEAN, od której zaczerpnęłam WZÓR, ale jakby nad nią trochę popracować....... NO I KOLOR OCZYWIŚCIE NIE MOŻE TAKI BYĆ!
Pozdrawiam Wszystkich Zaglądających i życzę miłego weekendu!!!

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładna bransoletka a róża jeszcze ładniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Frywolitkowa biżuteria jest wyjątkowo elegancka, podziwiam każdego, kto potrafi ją zrobić :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne!Wszystkiego najlepszego dla jubilatów!Pozdrawiam.papa

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mnie zawsze denerwują zmiany w czymś do czego się przyzwyczaiłam i polubiłam, mija trochę czasu zanim przestaję marudzić;/

    Bardzo ładnie zrobiłaś bransoletki, jak ja próbowałam z koralikami to mi zawsze krzywo wychodzilo

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajrzyj do mnie na blog, mam tam coś dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję serdecznie i pozdrawiam serdecznie, buziaki dla Monisi!.papa

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :)