niedziela, 16 września 2012

50-lecie ślubu

 Taki piękny Jubileusz obchodzili 8 września Moi Teściowie. Piękny staż małżeński! Otrzymali medale w imieniu Prezydenta RP z rąk Prezydenta miasta. Wszystko odbyło się bardzo uroczyście. Czy ja ze swoim małżonkiem doczekam takiej chwili??????? Jeszcze 27 lat ......:). Dzisiaj będzie dużo zdjęć z tej uroczystości:(przypominam, że klikając na konkretne zdjęcie zobaczysz powiększenie)


Małżonkowie w asyście synów jako świadków Ich długiego pożycia


Po odnowieniu ślubów


zdjęcie z gośćmi


gorzko, gorzko !!!!!!


z najstarszymi wnukami


a to mój syncio pierwszy raz w garniturze


  Ja z wisiorem na szyi


Monisia z mamusią -widać troszkę robionej przeze mnie biżu, biżu ?


Szanowna Jubilatka


Szanowny Jubilat


moje chłopaki


zdjęcie robione przez Monię



Załapałam się na życzenia z okazji moich urodzin ( tutaj od szwagra i szwagierki)


 Monia na spacerze pozowała przy wszystkim co dorwała i kazała Tatusiowi pstrykać fotki



Tu i poniżej z Dziadkiem



spacer w Solankach


nasza przyszłość-młodzież


A to my pod naszą brzózką. Na początku małżeństwa, pod maleńką wtedy brzózką, małżonek postanowił,że tak długo będziemy razem jak długo będzie rosło to drzewko! Mimo rewitalizacji parku ta brzózka się"ostała". Dzięki niej jesteśmy razem????? ha,ha...:)


6 komentarzy:

  1. czasem coś w tym jest co mówisz. Takiego stażu się doczekać, fiu fiu. Moje gratulacje i Tobie też dużo szczęścia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak to piękny staż :)) Jakby nie patrzeć to pół wieku razem:) Gratulacje dla rodziców:)) pozdrawiam Viola
    ps. Kto wie może Wam się też uda taką rocznicę obchodzić czego Wam życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla jubilatów!!! Piękna rocznica. Wszyscy rewelacyjnie wyglądacie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dołączamy sie do życzeń i mówimy tej parze tradycyjne "Sto lat razem w zdrowiu i szczęściu". A co tam, niech prezydent miasta się zdziwi, ze ma takich bohaterów (Czyż takiej pary nie można tak nazwać?)
    Co do brzózki, niech rośnie jak najdłużej!

    OdpowiedzUsuń
  5. PIĘKNY JUBILEUSZ ,GRATULUJE WSZYSTKIEGO DOBREGO .ZDJĘCIA SUPER .ZASTANAWIA MNIE TA BRZÓZKA , DOŻYWAJĄ 300 LAT ,CZEGO I WAM ŻYCZĘ .CIEKAWY JESTEM PREZENTACJI .POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :)