czwartek, 12 stycznia 2012

wykończy mnie ta szarość dnia

Nie wiem jak inni, ale ja nie daję rady funkcjonować przy takiej pogodzie, która jest za oknem dzisiaj i była przez ostatnie kilka dni. Brakuje mi śniegu, bieli, czystości, słońca !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nic mi się nie chce. Jak bym musiała iść do pracy to by mnie od razu postawiło na nogi. A tak to tylko senność mnie ogarnia, choć nie powiem, czeka na mnie sterta ciuchów do prasowania, kolejne rzeczy do prania, pójście do sklepu, ugotowanie obiadu, ale co zrobić jak zasypiam na stojąco?????????????
Tak więc jestem homeopatką, ale nie zwalnia mnie to  od wykonywania codziennych obowiązków. Tak więc co myślę to już powiedziałam, a teraz do dzieła. Zacznę od tego, żeby się ubrać, a potem wychodzę bo zwariuję! Nie wspomniałam, że zażeram się krówkami, które już się kończą. Monia też nie chudnie. Daję jej tabletki na spalanie tłuszczy, a ona tyje. Chyba coś jest nie tak? Jutro ją ważę. Jak jej znowu przybędzie to odstawiam w diabły te tabletki. Najgorzej, że nie chce się nam chodzić do parku na spacerki. No bo jak tu spacerować przy takiej beznadziejnej aurze. Ostatnio czesto prowadzimy taki dialog. Pytam Monikę " Idziemy na spacerek? A ona spogląda za okno i mówi : " Chmurki, zimno Ci!" ( To znaczy" jej", ale mówi o sobie tak jak się do niej zwracamy co jest charakterystyczne dla autystów). No i nie idziemy.
 "Autista" po włosku oznacza kierowcę, muszę zajrzeć do internetu i zapytać " wujka Google" jak się mówi na osobę autystyczną.

1 komentarz:

  1. Tabletki na spalanie tłuszczu... Oj dałbym za takie dużo... Do niedawna (nie śledzę ostatnich badań) były w kraju tylko dwa dostępne i sprawdzone leki na odchudzanie, ostatnio jeden został wycofany (Choć w Danii nadal jest dostępny) Reszta to tak trochę "pic na wodę fotomontaż" Sam się zastanawiam, czy nie jest tu prawdziwa teoria spiskowa, mówiąca, że tak naprawdę to mamy tyć, żyć krótko i uciekać z tego świata a nie dbać o zdrowie i dożyć sędziwego wieku. Państwu długie i zdrowe życie się absolutnie nie opłaca, żadnemu. Zbyt długo by musiało wypłacać emerytury...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :)