piątek, 13 stycznia 2012

w lepszym humorze

Dlaczego w lepszym humorze i co go poprawić może?.....
Wczoraj narzekałam, że nie ma śniegu! A dzisiaj co? Narzekałam, że sypie i ogranicza widoczność. Wpada do oczu i ust, za szyję i nie pyta się czy może!!!!!!!!!!!!!!!???????????? A poza tym po co pada????????? JAK ZA CHWILĘ TOPNIEJE I ROBI SIĘ CHLAPA!
Przez to przemoczyłam buty. Latałam za ramką do mojego wyszywanego obrazka. Zleciałam cały Dęblin i Ryki i nic nie kupiłam. Cóż muszę się wybrać do większego miasta typu Puławy. Mam nadzieję, że może tam coś będzie.
Ale za to na osłodę kupiłam sobie buty( planowałam ) i torebkę ( nie planowałam ) To jest na pewno jedna z takich rzeczy, które poprawiają kobitkom humor, a faceci tego nie rozumieją.
Poniżej zdjęcie tego co humor poprawić może!


Mój małżonek mówi, że to blog pt." wszystko o dzieciach ", a nie o takich pierdołach. Może ma rację, ale traktuję go jako pamiętnik ( nie męża tylko blog oczywiście ), albo raczej jako kronikę wydarzeń i moich myśli w przypływie chwili. I tego będę się trzymać. Żeby jednak coś o tych dzieciach było to proszę - propozycja spędzania wspólnego czasu. Każdy robi to co lubi i wszyscy jesteśmy razem. Nie bierzcie przykładu z poniższego zdjęcia ( mam na myśli spędzanie czasu przy komputerze ), a jeśli już to w rozsądnych ilościach. My przekraczamy te granice bardzo często i nad tym ubolewam, ale nie będę się teraz tym dobijać, bo jak już wyżej napisałam mam dziś dobry humor!


Monisia , Kacuś i mamusia






1 komentarz:

  1. Nie znam się prawie wcale na butach, torebkach i tego typu innych pierd..ach, ale według mnie, to te buty do tej torebki pasują. Wiem, wiem, zaraz osoby rodzaju żeńskiego zaczną się śmiać i mówić, "toż mi Amerykę odkrył", ale my faceci aż tak ogromnej wagi do takich spraw nie przywiązujemy, (przynajmniej ja tak mam) podobnie jak do śniegu. Na całe szczęście, tam gdzie mieszkam śniegu nie ma i na razie się nie zapowiada, by się pojawił...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :)