poniedziałek, 23 stycznia 2012

Postanowienie

Co ja takiego postanowiłam? Właściwie to codziennie coś sobie postanawiam, ale przed chwilą postanowiłam zrobić zdjęcia robótek, które mam w domu ( bo większość jak zwykle u Większości z Nas robiących rozdana). Będzie trochę serwetek na szydełku i trochę więcej obrazków wyszywanych haftem krzyżykowym. Patrzę z zazdrością na kolekcje i galerie prac dziewczyn na blogach i podziwiam!!!!!!!!!!!!! Tak więc postanowiłam uporządkować swoje wyroby i zamieścić na blogu ku pamięci.( Tylko nie wiem kiedy?) To nie szkodzi, że blog zaczęłam pisać z myślą o Monice. O niej też będzie. Aha! Rybka jeszcze żyje i tylko by" żarła"!!!!!
I jeszcze to co udało mi się dzisiaj udziergać ze sprutej włóczki :


1 komentarz:

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :)