wtorek, 8 stycznia 2013

chwalę się i ja

Wszyscy się chwalą tym co dostali w wymiankach  albo innych prezentach świątecznych więc pochwalę się i ja! Otóż ogromną niespodziankę sprawiła mi Ata z bloga "Moje różne różności" patrz  tutaj : http://hobbyata.blogspot.com/ . Otrzymałam od niej tuż przed samą wigilią paczuszkę, w której był cudnej urody szalik boa i przepiękny aniołek z koralików! Ato jeszcze raz dzięki po stokroć! Tego aniołka można sobie zrobić samemu, gdyż Ata opisała tutaj jak go zrobić.
A teraz zdjęcia moich prezentów od Aty :
Acha! Ata świetnie pisze! Kto jeszcze nie czytał jej bloga gorąco zachęcam do lektury. Naprawdę posługuje się genialnym językiem i mogłaby spokojnie pisać książki na różne tematy! :) A TERAZ JUŻ FOTKI :





a poniżej torcik na "za zimno" jak mówi Monia, dla Babci Marysi , która 3 stycznia obchodziła swoje urodziny




  i babeczki z kremem mascarpone, galaretkami i wiśnią z zalewy 


Jeszcze raz wszystkiego naj, najlepszego i zdrówka dla Jubilatki i Jej Małżonka



Do następnego postu........ Pozdrowionka!!!!!

9 komentarzy:

  1. powiem,że pomyślałam- aniołek w stylu Aty ale pewnie zrobiłaś wg jej kursiku, gratuluję prezentu
    a Babcia nie wygląda wcale na te cyferki na torcie!!!
    serdeczności dla niej !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo zdrowia dla Jubilatki! :-) A torcik i babeczki wyglądają bardzo smakowicie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku! Aż się musiałam uszczypnąć, żeby uwierzyc, że to o mnie tak piszesz! Normalnie się zarumieniłam jak piwonia! :-))

    Jubilatka wygląda na dużo młodszą, niz jej metryka mówi!
    Torcik spowodował ślinotok... Idę pogadać z lodówką, może ma coś w swoich czeluściach jadalnego ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana napisałam tylko prawdę :)W przyszłym tygodniu oczekuj paczuszki.Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Nuta! nie żartuj! Bardzo proszę!

      Usuń
  4. Prezenty wspaniale. Aniolek no coż..BOSKI!
    Sto lat dla Jubilatki!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego dla jubilatki. Podaj swój adres na
    Cecylia.Hajok@hotmail.com pozdrawiam babcia Tereska.

    OdpowiedzUsuń
  6. Torcik wygląda smakowicie ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :)