piątek, 9 listopada 2012

wysłane - otrzymane

Dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem :)
Skoro Agnieszka otrzymała przesyłkę, mogę pokazać co wysłałam :


 kolczyki ( wzór wzięłam stąd )


  w komplecie z bransoletką


 tutaj na czerwonym tle, ale do góry nogami


  zawieszka



 łańcuszka-świderka nadal nie umiem zrobić mimo wielu prób więc jest zwykły na szydełku


śnieżynka


  i na "czerwonym dywanie"


wzór śnieżynki i zawieszki jest autorstwa MIDII  TUTAJ I TUTAJ


i jeszcze takie malutkie kolczyczki (kolor beżowy mają, a koraliki białe) wraz z bransoletką , ale zdjęcie bransoletki gdzieś mi "wcięło" :)

I na dzisiaj to by było na tyle!
 Pogodnego i miłego weekendu Wszystkim Zaglądającym życzę!

8 komentarzy:

  1. Pięknie wygląda ta biżuteria :))pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne frywolitki:) Troszkę u mnie poszły w niepamięć, chyba czas wyciągnąć czółenko z szafy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne frywolitki. Tylko podziwiać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności!!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczniunie wszystko, delikatne i urocze.Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego tygodnia.papa

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja jestem szczęśliwą posiadaczką tych śliczności.
    Są takie piękne, delikatne, starannie zrobione!
    Biżuteria frywolitkowa "nosi się wspaniale"!
    Dziękuję bardzo Danusiu! Buziaczki wielkie!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :)