sobota, 5 maja 2012

wczoraj i dzisiaj

Wczoraj Monia w ramach"odchudzania "korzystała z naszego parku. Przeważnie robimy 2 kółka wokół stawu. Nawet nie umiem powiedzieć ile to jest w metrach. Muszę zapytać mojego szanownego małżonka. Poniżej migawki z parku :




Oczywiście odwieczny problem ze zdjęciami, których nie mogę odwrócić. Może dlatego, że robiłam pionowo i to komórką!!!
Dzisiaj były Moniki imieniny, więc do kolekcji doszło kilka zwierzątek :


A "niepoprawna mamusia" upiekła swojej córeczce drożdżóweczkę i babeczki z budyniem w środku




  Monika ma niespecjalną minę, bo powiedziałam jej, że jak to zjemy to będziemy musiały zwiększyć ilość kółek w parku :)))
 A poniżej postępy w Madame Butterfly....... miały być, ale niestety robiłam zdjęcie znowu pionowo ( tym razem aparatem) i znowu mam odwrócone-" ki czort"!!!!!!!!!!! Zrobię jutro poziome i zamieszczę. Dobranoc tym, którzy jeszcze o tej porze (00.05) nie śpią !!!!


4 komentarze:

  1. Wszystkiego co najlepsze z okazji imienin!!!Pozdrawiam.pa

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego dla Moniki :)) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego dla Moniki. Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. moniczko wszystkiego naj.....
    A ten park to trochę zdziczał......

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :)