sobota, 12 maja 2012

pamiątka I Komunii i plany




Niestety ta karteczka nie jest mojej produkcji, ponieważ to nie moja " działka" jak na razie. Kupiłam ją w papierniczym , bo bardzo mi się podobała i jutro będzie wręczona Wiktorii ( córce koleżanki), która przyjmie po raz pierwszy Komunię Świętą. Za tydzień mam kolejną komunię, tym razem w rodzinie i jeszcze się zastanawiam nad pamiątką. Pewnie też nabędę jakąś ręcznie robioną, bo takie najbardziej mi się podobają.
A teraz się pochwalę ile mam już zrobione Madame Butterfly:


 Więcej zdjęć i zbliżeń zamieszczam na blogu Sal-Madame TUTAJ. Została mi jeszcze ostatnia kartka z lewą częścią wzoru do wykonania. Muszę już myśleć o zakupie kanwy do następnej, ale przedtem zamówiłam u Middii szydełko i kordonek do frywolitki. Już się nie mogę doczekać kiedy "przyjdą". Nie mam pojęcia jak się robi frywolitkę, ale z kursów Middii, które zamieszcza na swoim blogu TUTAJ  wydaje mi się to w miarę proste. Zobaczymy jak to będzie w realu.
Jutro ma być kiepska pogoda więc tym bardziej życzę Wszystkim Odwiedzającym miłej i udanej niedzieli.

2 komentarze:

  1. powodzenia w nauce frywolkitki !!!
    KonKata

    OdpowiedzUsuń
  2. dlaczego nie powiedziałaś o komunii??? zrobiłabym jakieś kartki..... teraz to trochę za późno - wywiozłam już papiery

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :)