sobota, 17 marca 2012

SAL Madame

Wchodząc na bloga "Zacisze Ewci" zauważyłam głowę pięknej pani. Kliknęłam na zdjęcie i pokazały mi się głowy czterech pięknych pań : wiosna, lato, jesień, zima. Mam ogromną ochotę, żeby je wyszyć. Poprosiłam już o wzór ( informacje można uzyskać klikając na banerek w prawym bocznym pasku).

Wyjazd do kina przesunął się nam na jutro, więc dzisiaj mogę się zabrać za kolejne karczochy. Przedwczoraj powstał taki malutki :



                                                              a poniżej z większym kolegą


       I już lecę do robienia kolejnych. Miłej soboty i niedzieli!!!!

1 komentarz:

  1. Wspaniałe jajeczka z wstążek :)

    U mnie nowy post z KRYSZTAŁOWĄ BIŻUTERIĄ :)
    ZAPRASZAM SERDECZNIE :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :)